reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Kohutiar

Milan Kohutiar

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manžel skvelej manželky a otec početnej rodiny. Občas typický Rak (podľa znamenia, hoci na tieto veci neverím). Večný cestovateľ v rôznom slova zmysel. Zoznam autorových rubrík:  PripomienkySúvislostiVyvolení a vyvrhnutíSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Svedectvo viery

Milan Kohutiar

Svedectvo viery

Je čas prvých svätých prijímaní. Aj my sme dnes prežili túto veľkú slávnosť s našou Viktóriou. Potešili sme sa všetci.

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 33
Teória a prax

Milan Kohutiar

Teória a prax

Často počúvame okolo seba ako má prax ďaleko od teórie. Dnes som si uvedomil, že to neplatí len vo veľkom hospodárstve vo vážnych veciach medzi váženými ľuďmi...

  • 25. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 083x
  • 8
Silvestrovský beh s krásnou odmenou

Milan Kohutiar

Silvestrovský beh s krásnou odmenou

Stalo sa už vo svete tradíciou usporadfúvať silvestrovské behy ulicami mesta či medzi mostami a pod. Niektoré majú aj dosť veľkú popularitu, sú sprevádzané tučnými odmenami (či už finančnými alebo niekde možno aj prasiatkom). Ja nepatrím k nadšencom ani rekreačného behania, a predsa...

  • 2. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 3
Nikto nevie dňa ani hodiny

Milan Kohutiar

Nikto nevie dňa ani hodiny

Tieto slová sa väčšinou spájajú so smrťou. Ak sa človek zamyslí, môžu sa spojiť doslova aj s inými udalosťami v živote človeka.

  • 30. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 076x
  • 6
Predstavy a skutočnosť

Milan Kohutiar

Predstavy a skutočnosť

Sú ľudia, ktorí majú všetko presne nalinkované (a zvlášť Vianoce), aby nič nerozhádzalo pokojné prežívanie všedných dní alebo sviatkov. Naša rodina nepatrí k nim a už vôbec nie tento rok. Mnohé zaužívané u nás neplatilo, a predsa máme za sebou krásne dni v relatívnom pokoji, ale predovšetkým v láske.

  • 26. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 948x
  • 1
reklama
Odpočuté na pracovisku

Milan Kohutiar

Odpočuté na pracovisku

Tento príbeh sa stal dnes v jednej nemenovanej spoločnosti. Na jej mene nezáleží, lebo predpokladám, že sa mohol stať a stáva aj inde. A možno nie vždy s takým úsmevným podtónom ako tento.

  • 6. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 142x
  • 7
Malé spestrenie v práci

Milan Kohutiar

Malé spestrenie v práci

Pracujem v istej poisťovni a v poslednom čase sa mi o robote zvykne i snívať. Je toho akosi dosť. A občas potom vyvádzam všelijaké psie kusy.

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 387x
  • 1
Zdanlivo bezhodnotný peniaz

Milan Kohutiar

Zdanlivo bezhodnotný peniaz

Moje deti ma niekedy šokujú, a to aj napriek tomu, že som u nich zvyknutý na všeličo. Nemusí to byť vždy negatívne.

  • 23. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 0
Empatia môjho 9-ročného syna

Milan Kohutiar

Empatia môjho 9-ročného syna

Deti majú svoj pohľad na svet svojich rodičov a ich povinností. Dnes ráno ma prekvapil môj najstarší syn, ktorého vodím každé ráno do školy do Bratislavy a tam poctivo čaká kým skončím svoj pracovný deň, aby sme sa mohli zas spolu vybrať vlakom na cestu domov do Galanty.

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 641x
  • 3
M. odišiel k Bohu...

Milan Kohutiar

M. odišiel k Bohu...

Pohoda včerajšieho neskorého večera. S manželkou plní dojmov zo záverečného ceremoniálu XX. Zimných olympijských hier sedíme a pomaly sa chystáme na večerný spánok. Zrazu pípne esemeska. Nezvyklé v tomto neskorom čase. „Asi sa niečo deje,“ prebleslo mi mysľou.

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 667x
  • 16
reklama
Nezištná pomoc neznámej

Milan Kohutiar

Nezištná pomoc neznámej

Dnes v Bratislave napadol sneh a začala kalamita. Začalo sa šmýkať, každý si zametal pred vlastným domom, stánkom, budovou... Niektorí sa nepozerali, že tam kde „odpratali“ sneh, rovnako prekáža a vytvára bariéry. Slovač je už raz taká –ja si povinnosť splním a ostatní nech robia čo môžu a vedia.

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 837x
  • 1
Ako princezné prichádzajú o ilúzie

Milan Kohutiar

Ako princezné prichádzajú o ilúzie

Snom každej princeznej podľa vzoru mnohých rozprávok je ísť na bál a tam sa predviesť a nájsť si toho najkrajšieho ženícha. Naše dve dievčatá (7-ročná Vikina a 3,5 ročná Doriana) sa tiež veľmi radi hrajú na princezné a túžia po bále, i ked vzhľadom na vek to s tými princami až také vážne nebude.

  • 29. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 985x
  • 0
Mikuš má dnes rok

Milan Kohutiar

Mikuš má dnes rok

Dnes je presne rok ako sa nám narodilo piate dieťa – náš syn Mikuláš (alebo aj Miki či Mikuš). Veľmi sme sa mu potešili, hoci mnoho ľudí nás nechápalo. Piate dieťa v dnešnej dobe, čo ste sa zbláznili?!?

  • 15. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 039x
  • 6
Zvláštny vianočný pozdrav

Milan Kohutiar

Zvláštny vianočný pozdrav

Tento blog vlastne za mňa napísal môj 5-ročný syn Jakub. Tento vianočný pozdrav, ktorý nadiktoval pani riaditeľke doslova v škôlke sa dostal k nám dnes zvláštnou cestou, ale o to väčšiu radosť nám s manželkou urobil. Tu je vianočný pozdrav pre rodičov od päťročného Kubka.

  • 25. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 616x
  • 1
December 1980

Milan Kohutiar

December 1980

Z decembra 1980 mi toho veľa v pamäti neostalo, hoci som vtedy mal 21 rokov. Keď sa naň však pozriem spätne, chytá ma nostalgia. Tento december podľa mňa ovplyvnil hudobnú scénu.

  • 8. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 222x
  • 8
reklama
O náboženskej tolerancii a intolerancii

Milan Kohutiar

O náboženskej tolerancii a intolerancii

Píšem svoj prvý článok na blog, hoci som o tomto prejave svojej tvorivosti a sdieľania sa so svojimi názormi, pocitmi a skúsenosťami rozmýšľal dávnejšie. Blogerov som vždy považoval za slušných ľudí, ktorí chcú niečo povedať o niečom zaujímavom ľuďom. Naďalej ich za takých považujem a rád by som sa k nim zaradil. Napriek tomu, že sa považujem za človeka maximálne tolerantného, čosi mi začína na týchto stránkach prekážať, hoci nikomu nepopieram právo na jeho názor a na jeho vyjadrenie.

  • 2. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 578x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu