reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Kohutiar

Milan Kohutiar

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manžel skvelej manželky a otec početnej rodiny. Občas typický Rak (podľa znamenia, hoci na tieto veci neverím). Večný cestovateľ v rôznom slova zmysel. Zoznam autorových rubrík:  PripomienkySúvislostiVyvolení a vyvrhnutíSúkromnéNezaradené

reklama

Vyvolení a vyvrhnutí

Nech ustúpi ten druhý

Milan Kohutiar

Nech ustúpi ten druhý

Včera som si v Ružinovskom echu porečítal nádherný stĺpček o komuinikácii/nekomunikácii či ústupčivosti medzi velením americkej vojnovej flotily a kanaďanmi o potrebe ustúpiť. Americká strana žiadala tvrdohlavo, aby druhá strana ustúpila. Tá však reagovala, že to nie je možné. Vysvitlo, že na kanadskej strane komunikuje maják.. Tak som si uvedomil ako často v každodennom živote zbytočne tvrdohlavo stojíme na svojich pozíciách či uť v malých veciach alebo aj veľkých.

  • 18. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 916x
  • 0
Keď lekár dáva niečo viac

Milan Kohutiar

Keď lekár dáva niečo viac

Sú ľudia, na ktorých sa nezabúda. Človek sa s nimi stretne akoby náhodou a vryjú sa mu do pamäti a nemusí ich ani vidieť, a predsa je s nimi spojený. Platí to v dobrom i zlom, ale tentoraz to myslím naozaj len v tom najlepšom. Stretol som v živote detskú lekárku, ktorá sa stala členom našej rodiny (niežeby nás bolo málo)…

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 850x
  • 13
Vajíčko a vajíčko

Milan Kohutiar

Vajíčko a vajíčko

Tentoraz nejde o vajíčko ako tovar a o jeho kvalitu v našich obchodoch. Ako sa hovorí, keď nejde o život, tak nejde o nič (hovorí sa to aj horšie, ale vzhľadom na obsah a iné okolnosti len takto mierne).

  • 26. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 074x
  • 3
Paradoxy okolo pána Slotu

Milan Kohutiar

Paradoxy okolo pána Slotu

Poznajúc povahu a názory predsedu SNS pána Slotu, predpokladal by som, že sa obklopí samými roduvernými Slovákmi, u ktorých slovenská krv koluje až do neviem koľkého kolena. Keď sa však pozriem do jeho tímu, či už pracovného alebo na kandidátke do blížiacich sa volieb, nie vždy je to tak.

  • 19. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 155x
  • 10
Človek kontra zviera

Milan Kohutiar

Človek kontra zviera

Nie nepôjde o žiadny krvilačný trhák. Ide o každodennú konfrontáciu, s ktorou sa stretávam na mnohých „bojiskách,“ ktoré za ne nie sú vyhlásené. Stačí sa popozerať okolo seba. Zdá sa mi často, že zviera máva prednosť pred človekom. Človek jednoducho musí ustúpiť, a to dokonca často rovnako pred malým ratlíkom ako pred statným vlčiakom či niečim ešte väčším.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 3
reklama
Dvojaký meter k slobode alebo výhrade svedomia

Milan Kohutiar

Dvojaký meter k slobode alebo výhrade svedomia

Dnes sa búri u nás i vo svete kde – kto. Svet si akosi zvyká, i keď nie vždy dobrovoľne, že tak ako národov tak i názorov, svetonázorov, postavenia, rasy a neviem čoho iného sme rôznych, Niekto je tolerantnejší, iný menej. Aj ateisti žiadajú od náboženstva, aby im nechali slobodu a nezávislosť a neviazali ich náboženskými zákonmi či nábožensky podloženými zákonmi či pravidlami.

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 31
Ľudskosť pri treste smrti

Milan Kohutiar

Ľudskosť pri treste smrti

Pred pár dňami ma zaujala správa, ktorá sa opäť týkala trestu smrti v krajine vrcholnej demokracie a ľudskosti – v USA. Nehádžem všetko americké ani do dobrého ale ani do zlého koša. Pri tejto správe som sa ale zarazil – mám sa smiať alebo plakať?

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 027x
  • 5
Vyvolení (alebo skôr TV JOJ) sa prezentujú

Milan Kohutiar

Vyvolení (alebo skôr TV JOJ) sa prezentujú

Nepatril som nikdy k nadšencom Vyvolených tak ako ich podávajú dnes komerčné televízne stanice. Občas som zazrel čosi pri prepínaní televíznych programov, občas sa mi niečo donieslo niečo z bulvárov. Skôr to všetko vo mne vzbudzovalo minimálne nezáujem ak nie odpor.

  • 12. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 083x
  • 21
Ohľaduplnosť

Milan Kohutiar

Ohľaduplnosť

Deň pred štedrým dňom som sa vybral do Bratislavy vlakom na posledné predvianočné nákupy. Uvedomujúc si slovenskú náturu zháňania darčekov na poslednú chvíľu (nie som iný), som išiel skôr, kým ešte nie je toľko ľudí. To sa mi podarilo. Vyzbrojil som sa trpezlivosťou a usiloval som sa usmievať a vyžarovať pozitívnu energiu.

  • 24. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 986x
  • 0
Spomienka na "Vrabčiaka"

Milan Kohutiar

Spomienka na "Vrabčiaka"

Uplynulo 90 rokov od narodenia Edith Giovanna Gassion, ktorú svet pozná ešte aj dnes pod menom Edith Piaf. Hoci sa narodila ako nechcené dieťa, svet ju pozná i viac ako 40 rokov po smrti.

  • 19. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 866x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu