reklama

Silvestrovský folklór

Blížiaci sa Silvester a Nový rok signalizujú čoraz častejšie sa opakujúce delobuchy či priráty a iné radôstky nudiacich sa starších i mladších. Ospravedlňujem sa ale nie som odborník na ich názvy a tomto športu neholdujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnes som u nás na dvore začul rozhovor nejakej pani s dvomi mladšími tínedžermi, ktorí si krátili nudný čas prázdnin odstreľovaním pirátov:- Chlapci, nechajte si niečo aj na zajtra. Nemusíte dnes všetko vybúchať- Jaj, teta, ja ich mám 500."- A ja 800.

Neviem, či tento rozhovor ešte pokračoval, ale takáto "argumentácia" by ma asi odzbrojila.

Netuším, koľko stojí jeden pirát. Aj keby to bola čo i len koruna, viem si predstaviť minúť ju účelnejšie. Jednoducho tomuto športu v žiadnom smere neholdujem. Na Silvestra to beriem ako celosvetový folklór, ktorý musím vytrpieť, ale inak rozhodne nemusím. A nie je to len o peniazoch.

Milan Kohutiar

Milan Kohutiar

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manžel skvelej manželky a otec početnej rodiny. Občas typický Rak (podľa znamenia, hoci na tieto veci neverím). Večný cestovateľ v rôznom slova zmysel. Zoznam autorových rubrík:  PripomienkySúvislostiVyvolení a vyvrhnutíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu